השר וסרלאוף: "פסיקות בג"צ מראות ניתוק גדול מהעם"

המהדורה המרכזית No Comments on השר וסרלאוף: "פסיקות בג"צ מראות ניתוק גדול מהעם"

שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו מתנגדים למדיניות הקונספציה של המשך הכנסת הסיוע לרצועה. אנחנו דוגלים בגישה של 'הומניטרי תמורת הומניטרי'. אם יאפשרו לצלב האדום לבקר את החטופים הם גם יקבלו מחוות. מי הם אותם חפים מפשע? הייתי שמח להגדיר את זה מחדש. כדי לנצח במערכה צריך לדעת מי בדיוק האויב שלנו"

צילום: משה ביטון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והגיב לחיסול אמש בביירות: "אנחנו לא מתייחסים לפרסומים זרים על החיסול אמש, אבל כמובן אף אחד לא מתאבל על מותו של מחבל רוצח המונים. ההתייחסות שלנו לכלל מחבל באשר הוא זהה – דינם מוות וצה"ל ושב"כ יגיעו לכל אחד בכל מקום".

באשר למלחמה בעזה: "אנחנו מתנגדים למדיניות הקונספציה של המשך הכנסת הסיוע לרצועה. אנחנו דוגלים בגישה של 'הומניטרי תמורת הומניטרי'. אם יאפשרו לצלב האדום לבקר את החטופים הם גם יקבלו מחוות. מי הם אותם חפים מפשע? הייתי שמח להגדיר את זה מחדש. כדי לנצח במערכה צריך לדעת מי בדיוק האויב שלנו".

על החלפת נציבת השב"ס: "כאשר הדרג המדיני מורה על הנחיות מסוימות והן לא מיושמות בשטח אי אפשר לעבוד. אני מקווה שאחרי שהנציבה תוחלף נראה שינוי בתנאי האסירים הביטחוניים".

על פסיקת בג"צ: "אני קורא לדחות את הכל. הפסיקות של בג"צ דווקא עכשיו מראות על ניתוק גדול מהציבור".

האזינו



0 תגובות